04 March 2011

somebody help me!!!!!







Turn left...
Turn right...


aduusss...
dua keputusan yang berbeza..laen lokasi..people..LOVE...
ambition...

pening..seminggu take time settle masalah ni...but..untill now..
can't have way...
sana aku nak..kat sini pun aku nak....
tapi..dalam aku sedang mencari jawapan..satu persatu
rahsia terbongkar...kiri kanan ada kelemahan...

YA ALLAHH!!!!!

buntuu!!!!!!buntuuu....
aku tak nak dahulu kmbali sekarang..msti korang
tak paham what im mean..
hmmm...

dah serik...aku dah serik...aku tak nak salah pilih lagi...
must have rite decision!!!!!wajib!!!!

KEBENDAAN vs LOKASI

buntuu....buntuuu....BUNTU!!!!!!!
makin meniti ke alam dewasa..
makin rumit kehidupan harus dijalani..
banyak cabang..banyak lurah....
salah pilih...tersembam~~~~
rebah buai hanyutan bumi...

HOPE...aku dapat buat keputusan yang tepat!!!
my future..my life...
yang penting...berserah kepada allah...
kita merancang..allah tentukan segalanya....

fuHH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...