10 January 2011

MenunGGu..dan Teruss MenUnggUU..




Halooo...


Menunggu...pada aku...byk diskriminasi yang bleh aku huraikan dlm idup aku..
antaranya...

  • TUNGGU ORANG!!!

bagi aku..aku...lebih suke orang yang ontime...kalau lewat 1 2 minit tuu..ok laaa....
ni klu dah berjam2..perrhh...



  • TUNGGU SOMETHING!!!

perrhh..ni lagi xleh tahann...tambah2 lagi..tunggu bnde yang kita nk sgt..dlm kate erti laen..
yang kiter target nak....tapi..realiti yee..pe yang kite target..CONPEM...xdapat..yang kite 
xtarget tu lahh yang dapat..FUHH!!!!!
EMM.. ni kalau tunggu sesuatu dalam bntuk kebndaan.macamana kalau CINTA..!!!
HMM...aku rase lagi sengsare...MERANA BEB!!!!!nak2 lagi kalau tak dapat..!!!!
MANDI XBASAH..MAKAN XKENYANG LAAA!!!!!


ape2 punn.....sume ni LUMRAH kehidupan...(TEXTURE UR LIFE)

1 comment:

  1. hahahah !..
    beso la 2 .. sumo owg cm 2 lah.. cm den jo.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...