15 January 2011

tENsEN!!!!!!!!!!!!!!



SALAM....

semalam...memang menguji kesabaran aku..
banyak yang terjadi...memamng tidak disangka-sangkakan...
nasib baikla still ade tahap kesabaran dalam diri..
kalau takk......perHHH....kedebabooMM....meletus laa gunung
MeRapI!!!!kengkadang..rase nk lari je.lari dr tempat tu....
memandangkan skrg keadaan bukan senang untuk menjadi senang...
AKU REDHOO...LAYAN....

aku diuji lagi....moto GUA...dilanggar!!!!!!!
KUCING!!!!

alah..kucing pe laaa ingat an kete keee..lori keee....
msti korang terfikir mcm tu an?

bg ak,,wlupun motor ak..dlanggar kucing...still banyak effect woo!!!
Ranap set moto aku dekat sisi kanan bhagian bawah...patah+retak!!!
gler superb Kucing ni....
dah la tgh kering...mcm2 la yg rosak...adeii~~~~~~

duett!!!!duettt~~~~~


ArGhhhhhh~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...