30 July 2011

BowlinG..BowlinG

Mang Aiii...Lamo Boto tak update blog ni..al maklum laahhh..buzy..(buzy la sangat)
Firstly.aku nak ucapakn selamat berpuasa..AH Lan WAh saH Lan YA RomadhaN...!!!

Hmm..bila dikenangkan semula detik mula2 aku belaja pose..emm...klakar pun ade...byk2 hal aku buat..biasa laaa..tak cukup UMUR lagi...huhuh....ha sebelum tu...sebelum ni aku de nak bagi taw pe yg terjadi bulan 6 ri tu an...haa ni deh.....

alhamdulillah...mase tournmnt bowling antara dpartment kategori single aku dapat THIRD place..pastu..terus qualify pergi tournmnt nestle dekat SUMMIT USJ..fuuhhHH...mmg xleh bla laa...dieorang memang terror der!!!
aku!!!?? 
hahahahah....bese laaa...aku bgnner..dorang tu profsional...spa la aku..tapi aku akan buktikan..suatu hari nanti pasti leh bberjaya cam dorang!!!

YAKIN BOLEH>>>>MALAYSIA BOLEHH !!!!!
ni time tornment with dprtment
THIRD PLACE ( single )

NIC TEAM..lastly qualify tuk main dalam team..
tapi takde rezeki..eMMM...

AzAm tahun depan...NAk rampas balik first place kategori single and top 10 nestle trnment 2012 katgori team.
INSYAALLAHH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...