30 July 2011

TaMaN BotaNi..

Kenangan TERINDAHHH!!!!!!!!!!!!!

bEsh woo..tak penah2 aku naek moto poie shah alam semata - mata untuk hadiri FAMILY DAY SIRIM BHD dekat TAMAN BOTANI bukit CERAKAH!!!!!!
memang kool tempat nii.....sape2 nak ilangkan tensen...jom luangkan masa kat cni..mcm2 aktiviti..

Target aku nak join family day ni sebab nak tengok umah 4 musim tu....ingat an umah 4 musim tu ade 4 buah rumah yang setiap rumah ada 4 musim mengikut rumah....haiyyooo...SANGKAAN aku MELESET....
Sebelum pergi..kepala otak aku ni..asyik memikirkan umah salji je.RUPA2nya..1 rumah alami 4 musim mengikut bulan tertentu...salah aku gak..asal tak research dulu..masa aku pergi ni..musim panas daa...hmmm
..pe2 pun...kat cini memang besh...kehijauan hutan still terpelihara...betul macam dalam hutan simpan la..

Sapa2 nak ilangkan tensen..datang la sni k...insyallah..msti korang akan epy!!!!
ni salah satu acara yang sirim anjurkan..
Beria2 laa haziQ kutip gula ye...
yang ni lak..acara mummia tercantek@ termacho..
ni la hasil kerja kami..!!
Transformers Malaysian!!!
menuju PUNCAK!!
wlaupun penat..still puas hatiii!!!
Sempat lagi tuu....huhuhuh...muka2 kepenatan...
TArAA~~~ni kuda padii...hihihih
ha..tengok..senyum pakse nii...!!
nmpak sangat tak ikhlas...hihihih

We're happy family eVa!!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...