19 September 2011

1....2...3.....SeRanG!!!!!

Audit Datang Lagi!!!!!!!!

ToLongg~~~!!!!!!!!!!!!!!

Minggu depan bermulalah..minggu penuh kesabaran...letekunan..dari suka berbual2...terus jadi badmood...selak sana..selak sini...mark sana..mark sini....tu laaa yang akan berlaku mulai ESOK......!!!

Minggu depan bala tentera akan datang menyerang..so...kami sedepartment(lagi prkataan baru) wajib!!!bina kubu setinggi dan sekebal mungkin.....Aku!!!akan mengeluarkan pedang pelbagai warna untuk ku hunuskan didada pak document!!!!!hahahah..siap ko esokkk!!!!!hahhaahaha.....selain tu..Aku juga akan keluarkan keris lipat aku...akan ku kepilkan korang sume pak2 document dari ramai menjadi 1!!!!Ada paham!!!!

Ni la kje aku bila tibanya auditor!!!!!Bukan ni je..banyak lagi..ni cuma sebahagian....Ni belum  lagi deptment orang yang melibatkan kerja aku.....alamak!!!hai~~~~~~~kalau lah Doraemon dekat dunia ni wujud...
Senang kerja AKU!!!!Xde la mengelabah macam ni..

Tapi nak dijadikan cerita,salah aku gak...sape suruh buat kerja last minit!!!kan dah!!!!HAMBEK!!!!!
sendiri tanggung la!!!!!Hopefully..mulai esok hingga la sabtu ni...Siap la KUBU aku...Insy........Aminnn.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...